تراکتورسازی

  • ۰
  • ۰

احتمال جدایی طارمی از الغرافه و انتشار اخبار مربوط به مذاکرات تراکتورسازی با مهاجم نشان می دهد که باید منتظر یک انتقال بزرگ در نیم فصل باشیم.


انتقادات از عملکرد مهدی طارمی در قطر به طرز عجیبی افزایش یافته است و روزی که مأموران ملی از روزنامه ها و البته طرفداران الغرافه انتقاد نمی کنند. طارمی زمانی که از پرسپولیس جدا شد و پیراهن الغرافه را پوشید، بسیار کوچکتر از این فصل بود.


او 5 گل در لیگ قطر به ثمر رساند و تنها هشت بازی در پنج بازی انجام داد. این اهداف پایان دوره طرمی در 2018-2017 نبودند. او همچنین در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و در هفت بازی پنج گل برای الغرافه را به ثمر رساند اما با تیم نتوانست صعود کند.


سال گذشته، کوچکترین انتقادی طارمی را متوجه نشد، اما این فصل برای او یک رویداد عجیب و غیرقابل تصور است. تیمی 13 بار در الغرافه بوده است و 5 گل برای تیم در لیگ ستاره قطر به ثمر رسانده است. اولین هفته اول مقابل قطر، که با شکست 3-0 الغرافه پایان یافت. دومین هدف هفته چهارم تیموری در ورود به دروازه الاهلی در روز 4-0 بود. تیمی سومین گل خود را در هفته ششم به ثمر رساند و در روز الغرافه الدحیل را با پیروزی 4-2 شکست داد. مهاجم هفته هفتم و مقابل الخور نیز 2 گل از 6 گل الغرافه را به دست آورد تا تیم برنده 6 امتیاز کسب کند.


با توجه به اینکه تیمی 8 گل در فصل گذشته در فصل گذشته گلزنی کرد، 5 گل در 13 بازی ثبت شده است، یکی از دلایل انتقاد او در قطر.

  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • تراکتور سازی

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خیلی خوبه سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی