تراکتورسازی

  • ۰
  • ۰

برخلاف بازیکنان خارجی، بازیکنان داخلی که شایعاتی در مورد حضورشان در تراکتورسازی شنیده شده، شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن تراکتور در نیم فصل دوم را دارند. علی رغم ادعاهای اخیر در مورد اینکه هنوز هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی انجام نشده، منابع آگاه خبر می دهند که چند ستاره داخلی به شدت در تیررس تراکتور قرار دارند و صحبت های مقدماتی بین طرفین نیز انجام شده است. جدی ترین گزینه داخلی تراکتورسازان در نقل و انتقالات زمستانی، رضا قوچان نژاد است. ملی پوش سابق فوتبال ایران که پس از پایان جام جهانی 2018 از دنیای ملی خداحافظی کرد یکی از گزینه های احتمالی خط حمله تراکتورسازی در نیم فصل دوم است. او در حال حاضر در تیم آپوئل نیکوزیا حضور دارد. شرایط این فصل گوچی در آپوئل چندان رضایت بخش نیست و در اکثر بازی ها شاهد نیمکت نشینی او هستیم. چنین شرایطی، احتمال جدایی این بازیکن را قوت بخشیده و بر اساس اخبار موثقی که البته رسمی نیستند، باشگاه تراکتورسازی به توافقات قابل توجهی با ملی پوش سابق فوتبال ایران دست یافته و احتمال می رود که گوچی، تبدیل به بازیکن تراکتور در لیگ برتر شود.

 مهدی طارمی، مهاجم ملی پوشی که خبر بازگشت او به پرسپولیس طی روزهای اخیر را حتما خوانده اید، از دیگر بازیکنانی است که در سبد خرید زمستانی تراکتوری ها نامش دیده می شود. طارمی اما همانند فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس، لژیونر فعلی فوتبال ایران در لیگ لهستان و عجیب ترین چهره لیست کی روش برای جام ملت های آسیا هنوز مذاکره رسمی با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده است. محمدرضا اخباری که پس از جدایی از سایپا در آستانه تراکتوری شدن قرار داشت اما چند ماه بعد سر از باشگاه ماشین سازی در آورد، در نیم فصل دوم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فوتبال خود را در شهر تبریز از سر خواهد گرفت؛ هنوز رنگ پیراهن اخباری مشخص نشده و هر لحظه امکان دارد که او را در یکی از دو تیم ماشین سازی یا تراکتورسازی ببینیم. به این چند نام بسنده می کنیم هر چند در این چند وقت اخیر خیلی های دیگر هم بوده اند که نام شان به عنوان گزینه های تراکتور در زمستان پیش رو مطرح شده است.

در انتظار فاز دوم کهکشانی سازی

هر کدام از بازیکنان بالا با درصدهایی متفاوت شانس حضور در تراکتورسازی را دارند. البته فوتبال است و مثل توپ داخل زمین، در خارج از مستطیل سبز هم، هزاران چرخش سرنوشت ساز دست به دست هم می دهند تا یک اتفاق بزرگ رخ دهد. این احتمال هم وجود دارد که شاید هیچ کدام از این بازیکنان تراکتوری نشوند. تحت هر شرایطی اما، تراکتورِ نیم فصل دوم کهکشانی تر از نیم فصل اول خواهد بود. این را به راحتی می توانیم حدس بزنیم چرا که فاز دوم کهکشانی سازی آنها جدی تر از فاز اول خواهد بود چرا که اینک یک مدعی واقعی به شمار می روند.

  • ۹۷/۰۹/۲۱
  • تراکتور سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی